دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با لینک مستقیم به همراه زیرنویس فارسی


21 قسمت به همراه زیر نویس فارسی و لینک دانلود مستقیم

دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با زیرنویس فارسی

 
دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با زیرنویس فارسی
 
عنوان: دلم برات تنگ شده / دلتنگتم / Missing You
عنوان دیگر: I Miss You
عنوان کره ای: 보고싶다
ژانر: عاشقانه / ملودرام
کارگردان: Lee Jae-DongPark Jae-Bum
نویسنده: Moon Hee-Jung
تعداد قسمت ها: ۲۰
شبکه پخش: MBC
تاریخ شروع پخش: ۷ نوامبر ۲۰۱۲
کیفیت: کم ۳۶۰p
حجم هر قسمت: ۲۰۰ مگابایت
 
دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با زیرنویس فارسی
 
داستان این سریال درباره زن و مرد جوانی است که از بد روزگار در دوران نوجوانی ناخواسته از هم جدا می شوند، 
و حال بازی روزگار یکبار دیگر آنها را روبروی هم قرار داده است.
 
مترجم متن: آرام
 
دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با زیرنویس فارسی
 
دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با زیرنویس فارسی


دانلود زیرنویس فارسی با لینک مستقیم


دانلود زیرنویس فارسی از لینک کمکی



 

دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با لینک مستقیم
 
قسمت اول:
 
دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با زیرنویس فارسی
 
قسمت دوم:
 
دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با زیرنویس فارسی
 
قسمت سوم:
 
دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با زیرنویس فارسی
 
قسمت چهارم:
 
دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با زیرنویس فارسی
 
قسمت پنجم:
 
دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با زیرنویس فارسی
 
قسمت ششم:
 
دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با زیرنویس فارسی
 
قسمت هفتم:
 
دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با زیرنویس فارسی
 
قسمت هشتم:
 
دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با زیرنویس فارسی
 
قسمت نهم:
 
دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با زیرنویس فارسی
 
قسمت دهم:
 
دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با زیرنویس فارسی
 
قسمت یازدهم:
 
دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با زیرنویس فارسی
 
قسمت دوازدهم:
 
دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با زیرنویس فارسی
 
قسمت سیزدهم:
 
دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با زیرنویس فارسی
 
قسمت چهاردهم:
 
دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با زیرنویس فارسی
 
قسمت پانزدهم:
 
دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با زیرنویس فارسی
 
قسمت شانزدهم:
 
دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با زیرنویس فارسی
 
قسمت هفدهم:
 
دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با زیرنویس فارسی
 
قسمت هجدهم:
 
دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با زیرنویس فارسی
 
قسمت نوزدهم:
 
دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با زیرنویس فارسی
 
قسمت بیستم:
 
دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با زیرنویس فارسی
 
قسمت بیست و یکم:
 
دانلود سریال کره ای دلم برات تنگ شده I Miss You با زیرنویس فارسی

منبع: آسیا وان